Metropolia Ammattikorkeakoulun opiskelijakunta METKAn vuoden 2022 edustajisto järjestäytyi kokouksessaan 23.11.2021 ja valitsi luottamustoimijat ensi vuodelle.

Edustajisto valitsi edustajiston puheenjohtajaksi Teemu Kokkosen (autosähkötekniikka) ja edustajiston varapuheenjohtajaksi Santeri Hietasen (sähkö- ja automaatiotekniikka).

Lisäksi edustajisto valitsi hallituksen puheenjohtajaksi Valtteri Siljanderin (energia- ja ympäristötekniikka), hallituksen varapuheenjohtajaksi Adel Rizvi  (sairaanhoito) ja hallituksen jäseniksi seuraavat henkilöt: Aaro Yli-Öyrä (tieto-ja viestintätekniikka), Aiki Oago (sairaanhoito), Lari Koskinen (energia- ja ympäristötekniikka) ja Miitta Vehvalainen (liiketalous).

”Tulevan vuoden starttaamme dynaamisen hallituksen kanssa, jolla on laajasti osaamista. Tällä porukalla autamme METKAa ottamaan seuraavan harppauksen eteenpäin” ,  kommentoi tuore hallituksen puheenjohtaja Valtteri Siljander.

Lisätiedot:

METKAn hallituksen puheenjohtaja 2022