Miten pääsen käyttämään kuntosalia ja muita liikuntapalveluita? Miksi Kide.app-jäsenyys ei toimi, enkä saa ostettua jäsenhintaisia lippuja?
Zone
Liikuntapalveluita ei saa käyttöön automaattisesti jäseneksi liittyessä. Ne aktivoidaan joka lukukaudelle tai lukuvuodelle uudelleen. Mikäli olet palveluiden uusi käyttäjä, tee ensin itsellesi Zone-tili osoitteessa zonesports.fi (Kirjaudu-painike sivun ylävalikossa).
Tämän jälkeen voit ottaa yhteyttä METKAn ja aktivoimme sinulle liikuntakauden ostamasi jäsenyyskauden mukaisesti. Suosittelemme tähän papy-lomaketta. Aktivointeja tehdään saapumisjärjestyksessä päivittäin. Kiireellisissä tapauksissa voit olla toimistoaikaan yhteydessä myös sähköpostitse.
Liikuntapalveluita varten et nykyään tarvitse enää fyysistä liikuntapassia. Riittää, että lataat ilmaisen OnTheMove-sovelluksen. Tätä kautta voit varata vuoroja ja leimata itsesi sisään vuoroille. Kolme leimaamatta jätettyä varausta aiheuttaa asiakkaalle 7 päivän varauskiellon varausjärjestelmässä.
Kide.app
METKAn jäsenet voivat yhdistää jäsenyytensä Kide.appissa olemassa olevaan tiliin. Sinun ei tarvitse luoda uutta tiliä vain yhdistämistä varten, jos olet jo aiemmin käyttänyt Kide.appia.
Yhdistä jäsenyytesi Kide.app -tiliisi näin:
- Kirjaudu Kide.appiin
- Klikkaa valikosta “Lompakko”
- Valitse sivulta “Jäsenyydet”
- Klikkaa “Aktivoi jäsenyys”
- Valitse avautuvasta valikosta “Opiskelijakunta METKA”
- Täytä lomakkeet, ja valmista tuli!
- Olethan tarkka syöttämäsi tiedon muodosta. Lomakkeessa on ohjeet, missä muodossa tiedot syötetään.
Jos tilin yhdistäminen ei onnistu juuri nyt, voi olla, että emme ole vielä ehtineet siirtää tietoa jäsenyydestäsi Kide.appiin. Siirrämme jäsentietoja manuaalisesti Kide.appiin lähes päivittäin. Jos olet vasta liittynyt jäseneksi, odota pari arkipäivää ja kokeile sitten uudelleen. Mikäli sinulla on asian kanssa kiire (esim. tarvitset alennusta lipuista kyseisenä päivänä) voit laittaa meille sähköpostia ja autamme parhaamme mukaan toimisto aukioloaikojen puitteissa.
Joskus Kide.appiin yhdistäminen ei onnistu siksi, että järjestelmässä on tietosi kahdesti (edellisvuoden ja tämän vuoden jäsenyys). Ota tällöin yhteyttä METKAan.
This post is also available in English.